среда, 20 июля 2016 г.

Пригодницьке, вільне...

Сьогодні хочу поділитися з Вами своєю новою скрап-роботою на дуже цікаву тему, яка має глибокий сенс для мене. Та звісно показати яскравий фотоальбом!

Я довго думала, щоб такого створити за завданням-асоціацією Аграфки "Пригодницьке, вільне" у якості роботи запрошеного дизайнера. На думку спадали вітрила кораблів, морські глибини, подорожі в гори...
Та віришила зупинитися на повітряних кулях - вільних кораблях повітряних просторів :)


З ними в мене окрема любов. У травні я планувала влаштувати подорож-сюрприз для мого чоловіка і поринути у пригоди серед хмарин над величественним замком Кам'янець Подільска під час Фестивалю повітряних куль.
Я вже передбачала ранній підйом, шалене казкове дійство серед десятків кошиків і яскравих куль, яскраве полум'я вогнів... та, на жаль, плани не здійснилися.
Занадто пізно схаменулися, і виявилося, що таких романтиків і фанатів повітряних куль забагато для маленького містечка... :)
Та я все ще планую ближчим часом здійснити мрію і влаштувати політ! А поки, милуюся кулями на тканині, чипборді, скрап-папері - усюди!

Повітряна куля - чипборд від ТМ Вензелик - так і просилася до композиції. Не могла проігнорувати її. Тим більш, що вона файно вписалася до цієї чудової тканини із сотнями яскравих повітряних куль та ототожнює мої плани на найближчу відпустку :)
Тож цей фотоальбом буде смиренно лежати на поличці і очікувати на десятки фотографій із запланованого польоту. Раджу й вам замислитися щодо такої романтичної пригоди :) Чи може ви вже спробували на смак це дійство?
***
Обовязково приймате участь в цьому пригодницькому завданні від Аграфки. А я планую зробити невеличке відео і викласти його в Інстаграм
Чекаю Вас там в гості :)
Гарного дня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий