среда, 24 декабря 2014 г.

про МРІЇ

Хоча відсоток людей, які можуть правильно прочитати цей запис значно мала, я не можу дозволити собі писати ці літери іншою мовою, бо моя повага до Аґрафки - величезна! :)
Отже й хочу поспілкуватися з нею українською.


Ото ж... хочу висловити свої позитивні враження від співпраці з Аґрафкою. Мені подобається сервіс магазину, оперативність обробки замовлень, асортимент! Нещодавно я з радістю замовила п'яльця невеличкого діаметру, які шукала вже достатньо довго. Тепер мої маленькі вишивальні роботи будуть виготовлені значно швидше!
Я вельми щаслива, що в нашій країні роблять свою справу з душею, дуже якісно і професійно - це всі комплементи про Аґрафку!
Мабуть багато хто бачив, що цими днями цей вітчизняний скрап-магазин планує зробити щедрі подарунки щасливчикам. Хотілося б долучитися до числа переможців, поділившись ось тут мрією.
Звісно, я не буду писати про свою найзаповітнішу мрію отут, тому що я дуже хочу, щоб вона здійнилася (а ви ж пам'ятаєте, що нікому і ніколи не можна її розбазікувати!), тому я напишу особливу мрію... матеріальну з метою, щоб ельфи Аґрафки її почули (агов, ельфи, ви тут???).
Я буду дуже щаслива знайти під ялинкою брошурувальник ~.~


p.s. а також я мрію, що мені стане сил і часу усі свої записи у блозі транслювати декільками мовами, аби читачі з різних куточків країни могли залюбки насолоджуватися моєю творчістю... навіть в літературному аспекті!

Комментариев нет:

Отправить комментарий